Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Welkom!
Welkom op Neo Designers!
Heb je vragen? Neem contact met ons op.
Wij wensen je namens het hele team veel plezier!
Log in

I forgot my password

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Latest topics
» Tomb Raider Legend Review
by Mystic Angel Tue May 18, 2010 2:51 am

» ~~ Timcard's ~~ Potlood Sketches
by Timcard30 Sun May 16, 2010 7:49 am

» Maak reclame... Voor ons!
by Mystic Angel Thu May 13, 2010 9:39 am

» [NDS]Welke flashkaart wil ik?
by Timcard30 Wed May 12, 2010 3:54 am

» Mystic Showoff--~~
by Timcard30 Tue May 11, 2010 1:41 pm


Het FAQ Topic

Go down

Het FAQ Topic Empty Het FAQ Topic

Post by Dr.Antrax Tue Dec 15, 2009 12:52 pm

Vraag Antwoord

- Ik heb me aangemeld op de site, alleen probeerde zo in te loggen op het forum. Alleen op het forum kende hij me niet.
Dat zou heel goed kunnen aangezien je een apart account moet hebben op het forum als op de site. Het slimst is om bij beide accounts dezelfde Nickname te gebruiken.

- Wat vind ik allemaal op de site?
Op de site kan je dingen doen als chatten, blogs lezen, aan informatie komen, van alles. We zijn nog lang niet klaar met de site. Maar uiteindelijk moeten er ook hele Anime's op te zien zijn.

- Wat kan ik doen op het forum?
Op het forum kan je praten met andere leden over van alles, games, manga/anime, of gewoon over het dagelijkse leven. Ook kan je daar terecht voor meer hulp.

- Wat moet ik doen als ik een bug/fout zie?
Ga naar het kopje Contact op de site en vul het formulier in met zo veel mogelijk details van je bug/fout.

- Wat moet ik doen als ik een vraag heb?
Deze kan je het beste op het forum stellen, tenzij het een vraag puur gericht aan ons is (Dr.Antrax en Mystic Zelda) dan kan je je vraag het beste stellen via het kopje Contact op de site.

- Stel: ik wil graag meehelpen aan de site/forum. Wat moet ik dan doen?
Zoals al eerder genoemd, kan je dit het beste doen onder het kopje Contact op de site. Vul dan in wat je kan, wat je wilt doen, etc. Je kan via deze manier niet solliciteren voor Moderator op het forum. Dit gebeurd vanzelf wanneer wij vinden dat jij goed je best doet op het forum.

- Ik heb geband op het forum en het is onterecht! Wat nu?
Vraag jezelf eerst maar even af waarom je bent geband. Is dit om een goede reden, of een slechte? Wanneer je het er echt niet mee eens bent, kun je het Contact-formulier invullen op de site. Vul hier wel je naam van het account van het forum in. Zo weten wij 100% wie je bent en kijken wat de reden was tot je ban.

- Ik zie mijn signature niet onder mijn post, waarom niet?
Dat moet je eventjes instellen:
Dr.Antrax wrote:Vanaf NU is het ook mogelijk Sigs in te stellen en te laten zien.
Alle posts die geplaatst zijn hebben hier dus niks meer aan.

Profile -> Pref. -> Always attach my signature -> Yes.

Done.

Vragen?
Dr.Antrax
Dr.Antrax
Administrator

Posts : 62
Join date : 2009-12-15
Age : 33
Location : In your mind!

http://neocookiechasers.friendhood.net

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum